KUIDAS ONEJOB TÖÖTAB?
ONEJOB ühendab teie ettevõtte olulised tööprotsessid ühte sujuvasse süsteemi, kus töökäsud, kliendiinfo, suhtlus ja aruandlus toimivad reaalajas, muutes töövood efektiivseks ja hõlpsasti hallatavaks igal sammul.
KLIENT TEEB TELLIMUSE
Klient valib ühe või mitu teenust teenusepakkuja tellimusvormilt ja teeb päringu.
TELLIMUS ILMUB ONEJOB KESKKONDA
Vastavalt töövoole täpsustatakse tellimuse andmeid ja lepitakse kliendiga kokku töö tingimustes.
KINNITATUD TELLIMUS SUUNATAKSE TÖÖ TEOSTAJALE
Töötaja kinnitab või lükkab töö tagasi vastavalt enda töögraafikule.
MEELDETULETUSED
1-2 päeva enne töö teostamist saavad töö tellija ja töö teostaja meeldetuletused ning vajaliku info.
TEOSTAJA TEEB TÖÖ VASTAVALT TELLIMUSELE
ONEJOB keskkonnas on saadaval täpne tellitud tööde nimekiri, et töötaja osutab teenuse vastavalt kokkuleppele.
OBJEKTI REAALAJAS TAGASISIDE
Töö teostaja saab probleemi esinemisel koheselt ONEJOB keskkonnas edastada tagasiside töödejuhatajale.
TULEMUSTE EDASTAMINE
Töö valmimisel saab ONEJOB keskkonnas märkida töö lõppenuks, vajadusel lisada tehtud töötunnid ja fotod lõpptulemusest.
TAGASIDE KÜSIMINE
Peale töö teostamist saab klient e-kirja tagasiside jätmise võimalusega.