TÖÖPROTSESSIDE HALDUSPROGRAMM

SINU ETTEVÕTTELE

Hallake töövoogu. Koondage töögraafikud. Lihtsustage kommunikatsiooni. Kõik ettevõttele vajalik ÜHES lahenduses — ONEJOB haldusprogrammis.

Meil on hea meel, et soovite oma ettevõtte siseprotsessidesse korda luua! Selleks arendasime välja haldusprogrammi ONEJOB, mis digitaliseerib ja koondab tööprotsessid ning parandab kolleegidevahelist kommunikatsiooni. Ikka selleks, et igapäevane töökorraldus oleks sujuv, kiire, lihtne ning kõik ettevõtte töötajad oleksid ühes inforuumis. ONEJOB sobib ettevõtetele, mis pakuvad graafikujärgseid tellimuspõhiseid teenuseid, näiteks:
PUHASTUSTEENUSED KINNISVARAHALDUS ELEKTRITÖÖD AVARIITEENUSED EHITUS- JA REMONDITÖÖD GAASITÖÖD SANTEHNILISED TÖÖD

TÖÖPROTSESSID ÜHES KOHAS

ONEJOB haldusprogrammis saad hallata kogu tellimustööde protsessi kasutajasõbralikus keskkonnas: võta vastu tellimusi, koosta hinnapakkumisi, jaga ülesandeid, jälgi töö edenemist ja kogu klientide tagasisidet — kõik ühes digitaalses süsteemis.

KOLLEEGIDEGA ÜHISES INFORUUMIS

Unusta pikad suhtlusäppide vestlused, kadunud e-kirjad ja paberil märkmed! ONEJOB haldusprogramm loob ettevõtte töötajatele ühtse inforuumi, kus kogu tööalane suhtlus ja ülesanded on koondatud ühte programmi. Nii väldid keerulist tööprotsesside juhtimist, ajamahukat kommunikatsiooni ning infokadu ja saad keskenduda sellele, mis on päriselt oluline — kvaliteetse teenuse pakkumisele.

ONEJOB HALDUSPROGRAMMI PÕHIFUNKTSIOONID

ONEJOB haldusprogrammiga saad olla konkurentidest ees — paku enda klientidele mugavat digitaalset lahendust sinu pakutavatele teenustele hinnapäringut tehes. Päringuvormil on võimalik kliendil valida üks või mitu teenust, sobilik kuupäev- ja aeg töö teostamiseks, töö teostaja ning lisada enda kontaktandmed. Vormi täitmise järgselt liigub info ONEJOB halduskeskkonda, kus projektijuht või töödejuhataja saab kliendipäringule juba vastata ning tingimustes kokkuleppele jõudes ka selle kinnitada.

Developed by Reaktiiv